Benvinguts al nostre blog!

Hola! Som la Judit i la Mariona i us donem la benvinguda al nostre blog de Polseres vermelles!

Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 24 d’abril del 2011

Albert Espinosa firmant llibres el dia de St. Jordi!!!

Hola!!! Sóc la Judit una de les col·laboradores del blog de Polseres Vermelles. I us volia dir que ahir vaig anar a que em firmessin el llibre "si tu em dius vine ho deixo tot... però diguem vine".
Llavors quan l'Albert Espinosa m'estava firmant els llibres veig que s'acosta l'Alex Monner i el Mikel Iglesias ( en Mikel el vaig veure de lluny, però a l'Alex Monner estava menys o menys a 1m de distancia!) llavors vaig cridar: l'Alex Monner! I desprès un seguit de crits de noies que també eren fans d'ell.
Em vaig posar a fer fotos com una boja perquè era l'unica que el tenia de tan a prop.
Desprès es va anar però jo ja em vaig donar per contenta. Em van donar una samareta del llibre i despres vaig marxar. Va ser el millor St. Jordi de la meva vida...
Judit
Aquí us deixo les fotos que es veuen més bé, Petons!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada