Benvinguts al nostre blog!

Hola! Som la Judit i la Mariona i us donem la benvinguda al nostre blog de Polseres vermelles!

Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 29 de maig del 2011

Entrevista a L'Ian Güell Camps. Rodria Polseres Vermelles.

Hola!!! Aquí us deixem una entrevista a un personatge secundari de POLSERES VERMELLES!!! L'Ian Güell!!! Rodri a Polseres Vermelles!!!
Bé, aquí us deixem l'entrevista:


- Abans de fer la sèrie de Polseres Vermelles actuaves o feies teatre? feia les dues coses actuava i feia teatre
- Quin és el Polsera que t'agrada més? tots
- Per què et vas presentar al càsting de Polseres? no em vaig presentar em van trucar
- Quan vas anar al càsting, que és el primer que vas sentir quan et van dir que tu faries el paper de Rodri? no va ser instantani vaig fer 5 càstings finalment o van decidir i lo prime q vaig fer va ser dir-so al meu avi
- Com definiries el teu personatge? poruc, insegur però de bona fe
-Desprès d'acabar el rodatge et van dir si participaries en la segona temporada de Polseres Vermelles? no perquè no savíem que faríem segona temporada
-Ens podries fer un petit avanç de la segona temporada? no tenim encara els guions o sento.
Bé, gràcies per haver fet aquesta entrevista. de res a vosaltres :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada