Benvinguts al nostre blog!

Hola! Som la Judit i la Mariona i us donem la benvinguda al nostre blog de Polseres vermelles!

Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 16 de juny del 2011

Entrevista a Nil Cardoner:

Hola, aquí us deixem l'entrevista amb el Nil Carodner! :

-Quan vas començar a actuar? Des de ven petit.
-T'ha afectat a la teva vida quotidiana sortir a polseres vermelles? Home, m'afecta bastant; perque quan surto al carrer, tothom es torna boig quant em veu...
-Quan acabi polseres (esperem que no), t'agradaria continuar actuant? Sí, m'agradaria continuar actuant.
-Com et sents veient que hi ha gent que es fa passar per tu i els polseres a les xarxes socials? Fatal... perque segur que a ells tampoc el agradaria...
-Ara, la típica pregunta: T'identifiques amb el teu personatge? Ets tant pensatiu? home... normal
-Què ha sigut el millor de gravar la primera temporada de Polseres Vermelles? Has fet nous amics? La casa de colonies ma encantat! :) I e fet molts amics!

Moltes gràcies! Esperem tornar a veure Polseres Vermelles aviat i a tu també! Adéu i Polseres amunt!

Gracies a tu!




18 comentaris:

  1. ?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?Carlaaaaaa¿?¿?¿?¿17 de juny del 2011, a les 11:24

    Jo crec que aquest nil no és el de veritat... Si no s'explicaria una mica més... Ja saps, que a les preguntes que li heu fet doncs que donés més detalls...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dic el mateix. Si fos el Nil de veritat s'explicaria més perquè ja sabeu com és el Nil... Parla molt sobre el tema que pregunteu... Sinó em creieu mireu entrevistes d'ell però no es el de veitat i estic segura.

      Elimina
  2. jo crec que si que es el de veritat!!

    ResponElimina
  3. mireia mencantat molbe adeu¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  4. Respostes
    1. la nora va somiar que tenia...
      adeu futura novia den nil.

      Elimina
  5. nil vols sortir amb mi???
    soc una nena que tambe viu a monjoic i segurament el dimecres 16 de 2013 et vindre a veuret

    ResponElimina
  6. a i nil a tots els meus misatges el final i posara viar.
    cuan et vingui a veure et fare una entrevista

    ResponElimina
  7. noies els misatges que li demano per sortir a nen nil no son per mi sino per una meva amiga que li agrada, i osento pero a mi no megraden polseres vermelles.viar

    ResponElimina
  8. Tia pero tu que te creus per escriure aixo al blog de polseres! mir nena ves a dir tonterias a un altre lloc! bes a tomar pel cul!!!!!:(

    ResponElimina
    Respostes
    1. nena mira ara dire una cosa que no tagradara gaire...
      es un aborriment.i potser maquivoca pero crec que ets o l'auge o la nora.

      Elimina
  9. nen/a tu qui et penses que ets?? Que si ets un nene segur que no tagrada perque en Lleo, l'Ignasi, en Nil... son mes guapos que tu!! ZasKa!!! I a mes si no tagraden que fas aquest blog?? va explicau!!

    ResponElimina
  10. pues per que una meva amiga que es diu nora i es ua mica tonta em va enviar la web per correu i com que jo no sevia que era hi vaig entrar. ha hi una cosa potser maquivoo pero per aquest zaska crec que ets la nena que va somiar amb ja sabs que...

    ResponElimina