Benvinguts al nostre blog!

Hola! Som la Judit i la Mariona i us donem la benvinguda al nostre blog de Polseres vermelles!

Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 7 de setembre del 2011

Hola, som la Judit l'Ona i la Mariona. Un dia vam contactar amb una nena que era celíaca, li vam dir si volia escriure una notícia sobre la seva malaltia i li posàvem al blog. Al cap de poc temps ens la va enviar. SI voleu enviar alguna notícia interessant sobre polsera vermelles o alguna anècdota d'algun concert de teràpia de shock, o de quan heu conegut als polseres, ens la podeu enviar a: elblogdepolseresvermelles@gmail.comMOltes gràcies Júlia per escriure aquesta notícia! :)


Aquesta és la notícia de la Júlia Gómez:
 Hola a tots! Sóc la Júlia i sóc una nena celíaca. Vol dir que tinc al·lèrgia al gluten i a la farina de blat normal. 
Quan menjo una cosa que no puc menjar em fa molt mal a la panxa i ho passo molt malament.
Quan em vaig enterar de que hi havia una série que parlava dels malalts, vaig pensar que això m' ajudaria a superar l' al·lèrgia i a no tenir por de morir-me. 
I... Mirèu... ara sóc una gran fan de Polseres Vermelles!
No és que m'agradi perquè parla de malalts, si no perquè m' agraden molt els personatges i també perquè ho fan molt bé!
En general... M' encanta la série!


--
POLSERES VERMELLES 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada